sunnuntai 27. lokakuuta 2013

(huoh) Soitan Poobumin omistajalle

Vitsi mua jännitti! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKK...... No soitin kuiteski. En kerro kaikkii vuorosanoja, NS vuorosanoja. Ette jaksais, et jaarittelisin turhii, joten about näin meni:

Mä: (jännittyneenä) Mä kyselisin siitä Mr. Clowningista?
Om.: Ai, moi! Joo voit sanoo vaan Disa. Ei se ees tuu Clowningista, mut sopii sille.
Mä: Okei! Minkä ikänen se on?
Om.: Se on vasta 3.
Mä: Okei. Entä minkä värinen?
Om.: Ihan perus ruunikko.
Mä: Okei. Onks se luonteeltaan jotenki erikoinen?
Om.: Se on tulinen ja silleen.
Mä: Joo... voisinks tulla kattoon sitä lähipäivinä?
Om.: Tänään kuudelta sopii.
Mä: Okei, me tullaan äitin kans!
Om.: Kiva! Muuten, Disaa on ratsastettu tää vuos, se on jo tottunu ratsastajaan. Valmishan se ei vielä oo.
Mä: Joo, no nähään sit!

MITÄ MÄ OON TEHNY!!!???!!!!!!!!????????!!!!!!!!??????? Sis 3wee... apua. Mä kisaan VaC:tä, hyppään ratana 130, mut silti ORIVARSA! TÄYSVERINEN! Mitäköhän tapahtuu... pidän teitä jännityksessä ja kerron vasta huomenna! Hähää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti