sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Sussun puhelu

Suunnillee näin meni (muistan of course tärkeimmät):
Sussu: Moi! Kyselit Satsasta?
Mä: Joo... olis ihana saada Satsa tai joku täysverinen.
Sussu: Satsallahan on se mahahaava. Nii, sil on parin viikon saikku.
Mä: Harmi.
Sussu: Mä en haluis myydä Satsaa ees sulle, mut voin auttaa hevosen etsinnässä.
Viiden minsan tauko
Sussu jatko: Joo tiien et tykkäät siitä varmaa enemmän ku mä, mut...
Mä: (äimistyneenä) Nii... no harmi.
HARMI!!?!? Oikeesti olisin voinu itkee!
Sussu: Tiien yhen Satsan puolveljen. Voisit tykätä.
Mä: Oook...
Sussu: No, sen omistajan puhelinnumero on --- ------- ja hevosen nimi Mr. Clowning xx.
Mä: Nytpä tulee sanottua: MÄ HALUUN SATSAN!!! Enkä mitää ihme klovningia.
Sussu: Soita nyt kuiteski!
Mä: Sun ilokses.

Helou, jos Satsan nimi on Zsazsa ja Jullan Julita, miks Jullan toisen varsan nimi olis Mr. Clowning? Jos multa kysytään, sen nimeks olis pitäny tulla Poobum. Hihihh... Toivotaan et se sit olis kiva, koska NYT MÄ SOITAN ni saadaan se pois alta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti