lauantai 26. lokakuuta 2013

Nyt tuli kunnon blogi... & chattailua

Täs oli tää vanha (& toinen) blogi: juulik.weebly.com/
Ja tää postaushan löytyy ^^, mut täs kuitenki:

Joo, ollaan menossa Sussulle myöhemmin tänää. Mut Erica oli näköjään hereillä, ni otettiin whatsapp käyttöön ja täs oli tulos:

Mä: Mooooooooro
Erica: Sitä samaa
Mä: Niinku mitä
Erica: Iha sama
Mä: Oli järkevää
Erica: Mt tos sit oli...
Mä: Sitä samaa
Erica: HAAALOOOOOOO
Mä: Öö, okei..?
Erica: ^^
Mä: Hei, et sä noin voi sanoo.
Erica: Kui, ja 2välii
Mä: No ei mtn
Erica: Meets tallille tänää?
Mä: Joo. Mä kait meen Satsal
Erica: Mul oli sillon viimeks Julle ja Lotte
Mä: Mul paksupyllyponi-Aksu ja SATSA JEE!!!
Erica: ook
Erica: m o i
Erica: hou hou hou
Mä: lol sua
Erica: Juuli, oot iha...
Mä: Sitä samaa! XD
Erica: XDXDXDXD

- Juuli K.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti